- 20.06.2022
- 23 849
- 218
- 36
- Награды
- 10
- Пол
- Муж.
Репутация:
- Автор темы
- Администратор
- Модератор
- Команда форума
- #1
Plugin speeds up a process of creating combat systems and not only.
Включенные компоненты:
CollisionHandler — определяет столкновение по трассировкам, может использоваться как на скелетном, так и на статическом меше.
RotatingOwner - позволяет вращать владельца компонента в заданном направлении.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Collision Detection can be used simultaneously on multiple components deriving from Primitive Component (Static/Skeletal mesh)
- Rotating Actor towards selected direction (through interface function) e.g AI rotating towards its target while attacking / Player rotating towards movement input while playing root motion animation
- Anim notify classes which allows to enable / disable functionality of the components in animations
- Example project from preview video
Number of C++ Classes: 7
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Combat Components (UE 4.21 - 4.27, 5.0 - 5.4)
Для просмотра скрытого содержимого вы должны войти или зарегистрироваться.
Последние темы в этом разделе:
- Realistic Water VFX [UE 5.3]
- Natural Movement - AI Smoothing System [5.1]
- Wetland Sanctuary Environment [UE5.2]
- BackPacks - System + Models [UE 5.1]
- Industrial Factory (Factory, Warehouse, Industrial Factory, Modular Factory) [UE 5.3]
- Mermaid Girl
- Big Locomotion Pack V04 [5.1]
- Tropical Island Pack [UE 5.1]
- Sharur's Gothic Dungeon [UE 5.2]
- Safe House VOL.1 - Supplies and Guns (Nanite and Low Poly) [UE5.1]