Добро пожаловать! Форум WLUX.NET - Игры, Читы, Скрипты, Статьи, Софт, Курсы.

Присоединяйтесь к нам сейчас, чтобы получить доступ ко всем нашим функциям. После регистрации и входа в систему вы сможете создавать темы, публиковать ответы на существующие темы, повышать репутацию участников, скачивать вложения и файлы и многое, многое другое. Так чего же вы ждете?

Добро пожаловать гость!

Приветствуем вас на нашем форуме! Мы очень рады вас видеть и с большим удовольствием поделимся всей информацией нашего форума!

Мы уважаем своих пользователей и так же ждем от вас приятного общения.

Система наград, ежедневное пополнения тем!

Общайся, получай награды.

Статьи, гайды, софт

У нас вы можете скачать бесплатно читы для игр. Полезные гайды на любые темы и схемы заработка. Есть раздел халявы!

FAQ по форуму

Не понимаю, как и что тут работает у вас?!Как создавать темы, писать сообщения, как получать реакции. Почему не засчитывает сообщения. Все ответы здесь

  • Добро пожаловать на сайт - wlux.net!

    FAQ по форуму

    1. Все сообщения до группы местный проходят модерацию от 1 минуты до 24 часа

    2. Сообщения учитываются в следующих разделах: Читать

    3.Что-бы скачать вложение нужно 2 сообщения.

    4.Личные переписки не работают на форуме

    5. Запрещено: Просить скрытый текст , спам, реклама, скам, ддос, кардинг и другая чернуха, нарушать любые законы РФ/СНГ = бан аккаунта

    6. Внимание! Мы не удаляем аккаунты с форума! Будьте внимательны ДО регистрации! Как удалить аккаунт на форуме?!

    5.Не понимаю, как и что тут работает у вас?!Как создавать темы, писать сообщения, как получать реакции. Почему не засчитывает сообщения. Все ответы здесь

[Юрій Пирч] K2 - Google shopping (performance max) Expert 3.0. Ти сам (2024)

wlux.net Оффлайн

wlux.net

Где волчьи уши, там волчьи зубы.
Команда форума
LV
7
 
20.06.2022
27 897
234
36
Награды
10
Пол
Муж.

Репутация:

  • Автор темы
  • Администратор
  • Модератор
  • Команда форума
  • #1
[Юрій Пирч] K2 - Google shopping (performance max) Expert 3.0. Ти сам (2024).png

Описание:

Налаштовуй рекламу, як PRO

Унікальність курсу

Чітка структура

Усі інтернет магазини поділені на 6 типів.

Стратегії, які працюють
Кожному типу магазину поданий набір рекламних стратегій, які найкраще для нього працюють.

Реальні приклади
На прикладі реальних інтернет-магазинів показується, як налаштувати кожен вид рекламної стратегії.

На основі досвіду
Стратегії сформовані на основі досвіду налаштування реклами для понад 500 магазинів.

Це те, чого немає на безкоштовних відео в інтернеті!!!

Програма курсу


Модуль 1.
Підготовка
  • Чек-лист як створити, підключити та налаштувати рекламні ресурси Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager
  • Як організувати роботу для реклами декількох інтернет-магазинів
  • Правильна структура заголовків
Модуль 2.
Рекламні цілі та планування
  • Рекламні цілі
  • Прогноз онлайн-продажів. Три кити ефективності реклами
Модуль 3.
Налаштування Google Merchant Center NEXT
  • Заповнення відомостей про компанію
  • Логотипи компанії і кольори для оголошень
  • Інформація про компанію. Країни
  • Інформація про компанію. Магазини
  • Налаштування служби доставки. Мінімальне замовлення в Google Shopping
  • Швидкість доставки на основі інформації від перевізника (для Франції, Німеччини, США)
  • Налаштування інформації про обмін та повернення
  • Про фід і Google Merchant Center
  • Завантаження фіда
  • Відстеження конверсій, автопомітка тегами та числові анотації в Merchant Center Next
  • Активація програм "Динамічний ремаркетинг" та "Інформація про товари, розміщена безкоштовно"
  • Огляд розділу "Товари", історія та автоматичні покращення
  • Як потрапити у Sale (Розпродаж) в Google Shopping
Модуль 4.
Налаштування Performance Max та різні структури кампанії
  • Еволюція Google Shopping (Performance Max)
  • Базове налаштування Performance Max за структурою Shopping only
  • Структури Performance Max кампаній
  • Сигнали аудиторій. Огляд інтерфейсу. Пошукові теми
  • Сигнали аудиторій. Сайти конкурентів
  • Сигнали аудиторій. Ваші дані (аудиторія ремаркетингу)
  • Сигнали аудиторій. Інтереси
  • Performance Max на широку аудиторію
  • Performance Max за сигналами аудиторії
  • Performance Max за категорією товарів
  • Після запуску кампанії
Модуль 5.
Рекламні стратегії
  • Типи інтернет-магазинів
  • Рекламні стратегії
  • Зв’язка “Тип – Стратегія – Структура”
  • Стратегія “Товари за пріоритетом” на прикладі магазину xata.in.ua
  • Стратегія “Сезонні товари” на прикладі магазину evergo.com.ua
  • Стратегія “Основний товар і аксесуари” на прикладі магазину smartrobot.com.ua
  • Стратегія “Поділ товарів по ціні” на прикладі магазину superbro.com.ua
  • Стратегія “Товари сталого асортименту + трендовий товар” на прикладі магазину tukva.in.ua
  • Запустили. Що далі?
Модуль 6.
Оптимізація та масштабування рекламних кампаній
  • Загальний аналіз показників рекламних кампаній
  • Місця розміщення
  • Стратегії призначення ставок
  • Симулятор ставок кампанії
  • Планування показу оголошень
  • Географія (місцезнаходження)
  • Масштабування бюджетом
  • Масштабування стратегією “Лідери та аутсайдери” (групи товарів)
  • Масштабування стратегією “Лідери та аутсайдери” (товари)
  • Підміна ідентифікатора та масштабування стандартною кампанією. Як одночасно запустити Performance Max і стандартну Google Shopping
  • Про додатковий фід. Для чого і коли використовується
  • Додатковий фід. Розв'язання проблеми “Рекламний оверлей на зображенні”
  • Виключення фейкових конверсій з участі в розрахунку у стратегії призначення ставок
Модуль 7.
Групи об'єктів (медійна складова Performance Max)
  • Про групи об’єктів: товарна та медійна складова Performance Max. Як групувати
  • Факапи. Кейси. Структури кампаній. Формула відмінного оголошення
  • ChatGPT для створення текстових об’єктів (заголовків, описів)
  • Штучний інтелект Lexica для генерації картинок
  • Створюємо рекламне оголошення відмінної якості! (частина 1)
  • Створення відео в Google Ads за допомогою бібліотеки шаблонів
  • Створюємо рекламне оголошення відмінної якості! (частина 2)
Модуль 8.
Оптимізація товарів в Merchant Center. Додаткові фіди
  • Про додатковий фід. Для чого і коли використовується
  • Як включити правила атрибутів та додаткові фіди
  • Завантаження і особливості роботи додаткового фіда на прикладі вирішення проблеми “Рекламний оверлей на зображенні”
  • Як видалити додатковий фід
  • Зміна назви та опису у відхилених товарах з допомогою додаткових фідів
  • Задаємо безкоштовну доставку (або інші параметри доставки) для окремих товарів через додаткові фіди
  • Виключаємо товари з платної реклами але показуємося у безкоштовній видачі
  • Задаємо коректне значення для параметру google_product_category
  • Видаляємо з рекламної кампанії товари, які зливають бюджет
Ти сам
  • Доступ до відеоуроків курсу на 6 місяців
  • Доступ до презентацій, чек-листів, інструкцій курсу
  • Початок навчання відразу після оплати
 

Поиск по форуму

Похожие темы:

shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Верх