• Добро пожаловать на сайт - wlux.net!

    FAQ по форуму

    1. Все сообщения до группы местный проходят модерацию от 1 минуты до 24 часа

    2. Сообщения учитываються в следующих разделах: Читать

    3.Что-бы скачать вложение нужно 2 сообщения.

    4.Личные переписки работают только с Администрацией форума

    5. Запрещено: Просить скрытый текст , спам, реклама, скам, ддос, кардинг и другая чернуха, нарушать любые законы РФ/СНГ = бан аккаунта

    6. Внимание! Мы не удаляем аккаунты с форума! Будьте внимательны ДО регистрации! Как удалить аккаунт на форуме?!

    5.Не понимаю, как и что тут работает у вас?!Как создавать темы, писать сообщения, как получать реакции. Почему не засчитывает сообщения. Все ответы здесь

This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

UE5 ASSET Military Training Warehouse (4.26 - 5.2)

Оффлайн

wlux.net

Где волчьи уши, там волчьи зубы.
Команда форума
LV
7
 
20.06.2022
23 901
218
36
Награды
10
Пол
Муж.

Репутация:

  • Автор темы
  • Администратор
  • Модератор
  • Команда форума
  • #1



Пожалуйста, войдите или зерегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытый текст.


Технические детали / Technical Details:
Performance Profiling using AMD 3900X, GTX 3080, 64GB RAM: 70FPS, 14ms

Note: It is recommended to avoid baked lighting given the scale of some of the meshes. Increase the lightmap size if you arent satistied with their final quality.
Note: This scene uses physically based light units which means you need to have enabled Extend default luminance range in your project settings with a correct exposure lit camera. The project already contains a cinecamera using correct values so please use that.
Note: This scene was using RT features in the video demo but has been disabled for performance.
Note: VR profiling has not been done on this project. Only mentioning to the possibilities to use the product for.

Features:
  • Over 55 unique scanned 3D & 2D surfaces.
  • Custom shaders for extreme details such as global wetness, multi layer blending, 2D & 3D mask detailing.
  • Global Roughness for detail modulation.
  • Global Noise overlay for extra visual fidelity.
  • Custom LODs generated for every mesh.
  • Wide range of decals for visual context including leaks, bullet holes, grunge.
  • Over 25+ Unique scan mesh decals used to scatter on floor for a realistic surface detail.
Number of Unique Meshes: 150+
Collision: Yes (Auto Generated)
LODs: Yes (Auto Generated)
Number of Materials and Material Instances: 22 Master Materials, 167 Instances
Number of Textures: 213
Texture Resolutions: up to 4096

 
Последнее редактирование:

Поиск по форуму

Данный сайт использует cookie. Вы должны принять их для продолжения использования. Узнать больше....