• Добро пожаловать на сайт - wlux.net!

    FAQ по форуму

    1. Все сообщения до группы местный проходят модерацию от 1 минуты до 24 часа

    2. Сообщения учитываються в следующих разделах: Читать

    3.Что-бы скачать вложение нужно 2 сообщения.

    4.Личные переписки работают только с Администрацией форума

    5. Запрещено: Просить скрытый текст , спам, реклама, скам, ддос, кардинг и другая чернуха, нарушать любые законы РФ/СНГ = бан аккаунта

    6. Внимание! Мы не удаляем аккаунты с форума! Будьте внимательны ДО регистрации! Как удалить аккаунт на форуме?!

    5.Не понимаю, как и что тут работает у вас?!Как создавать темы, писать сообщения, как получать реакции. Почему не засчитывает сообщения. Все ответы здесь

This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

UE5 ASSET Horror Mechanics (V4.20 - V4.27, V5.0)

Оффлайн

wlux.net

Где волчьи уши, там волчьи зубы.
Команда форума
LV
7
 
20.06.2022
23 900
218
36
Награды
10
Пол
Муж.

Репутация:

  • Автор темы
  • Администратор
  • Модератор
  • Команда форума
  • #1



Пожалуйста, войдите или зерегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытый текст.




Horror Mechanics is a basic template that includes the most common features found in first-person horror games, such as first-person hands/body, interactive objects, boxes, doors, interactive lighting, puzzles, inventory system, researched objects and keys, all integrated into the "common checkpoint system" interface.

Demo:
Download:

Пожалуйста, войдите или зерегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытый текст.


More:
For more information about the drawing and how it works in general, check out the documentation here:

Пожалуйста, войдите или зерегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытый текст.



Requirements:

This template requires you to have some experience with drawing, character retargeting, and asset management, and may not be recommended to beginners, as it uses the most performance-optimized workflow for some of its systems, which ultimately doesn't turn out to be very user-friendly.

Technical Details :
Features:

  • Furniture with interactive drawers / doors
  • Physics based/animated interactive doors
  • Examinable objects: examinable environment objects and inventory items, with interactive spots
  • Documents: Books and Notes with textures shared between 3D actors in-level and on screen (2D)
  • Inventory System: Manages all collected items, documents, wieldable items (flashlights, weapons)
  • Interactive lights: desk lamps, ceiling lights, light switches
  • Keys: Examinable keys and VirtualKeys (not listed in inventory list) for unlocking doors or furniture drawers / doors
  • Wieldable items: equip-able items like flashlights and weapons, uses a simple character interface for playing animations in both first person arms and body
  • Puzzles: actor class for interactive actors, with implementable events for combining inventory items into puzzles
  • Objectives: basic objective system for adding, activating, and triggering in-level event dispatchers
  • Actor for triggering events when player is looking / not looking at certain directions
  • Basic physics manipulation
  • Basic UI inventory system: dragging, reordering, combining and discarding inventory items | viewing collected documents
  • Basic Checkpoint / SaveGame system for all actor classes
  • Player character with first person arms and separated first person body (this means that you need to be able to edit your character mesh in a DCC software like Blender, or use a simplified (but functional) different version from the screenshots/videos)

Number of Blueprints: 26
Input: Keyboard/Mouse, Gamepad
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Documentation: See description

V4.20 - V4.25

Скрытое содержимое доступно для зарегистрированных пользователей!

Horror Mechanics v1.5 (5.0)

 
Оффлайн

agent0-47

Участник
LV
0
 
11.07.2023
1
0
0
30

Репутация:

еее мне это не нравится
 

Поиск по форуму

Данный сайт использует cookie. Вы должны принять их для продолжения использования. Узнать больше....