• Добро пожаловать на сайт - wlux.net!

    FAQ по форуму

    1. Все сообщения до группы местный проходят модерацию от 1 минуты до 24 часа

    2. Сообщения учитываються в следующих разделах: Читать

    3.Что-бы скачать вложение нужно 2 сообщения.

    4.Личные переписки работают только с Администрацией форума

    5. Запрещено: Просить скрытый текст , спам, реклама, скам, ддос, кардинг и другая чернуха, нарушать любые законы РФ/СНГ = бан аккаунта

    6. Внимание! Мы не удаляем аккаунты с форума! Будьте внимательны ДО регистрации! Как удалить аккаунт на форуме?!

    5.Не понимаю, как и что тут работает у вас?!Как создавать темы, писать сообщения, как получать реакции. Почему не засчитывает сообщения. Все ответы здесь

This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

UE4 ASSET Physics Based Helicopter

Оффлайн

wlux.net

Где волчьи уши, там волчьи зубы.
Команда форума
LV
7
 
20.06.2022
23 918
218
36
Награды
10
Пол
Муж.

Репутация:

  • Автор темы
  • Администратор
  • Модератор
  • Команда форума
  • #1



Пожалуйста, войдите или зерегистрируйтесь, чтобы увидеть скрытый текст.


Технические детали / Technical Details:
Features
:
  • Complete helicopter 3D model 70k polygons 4 lods (lod 3= 7k vertices) 4096x4096 Textures (diffuse normal, glossiness, opacity)
  • All helicopter parts separated in single static meshes with re-centered pivot and custom collision (4 lods for big parts, and 2 lods for the rotors)
  • Dynamic material instance to change helicopter exteriors and interiors color, add camouflage pattern
  • Wind BP to simulate wind zones, drag and drop inside the map
  • All logic is based on timers (not on event tick)
  • Basic autopilot: Keep position, Keep Yaw, Keep horizontal Speed, Keep Vertical Speed, Avoidance
  • Helicopter is a Pawn Class so can be possessed by anyone
  • Auto rotation system when engines are off like in real helicopters
  • Movement is based on UE Physics and physical constraints are used for the animation and for collisions with objects.
  • Ground Hover FX, Destruction effect
  • Clean and commented Blueprints
  • Demo level with sample auto material
  • Pilot Animation Blueprint (on Epic skeleton)
  • The Helicopter BP can be used as master Blueprint to make any other Helicopter just changing the static meshes or adding a features inside a child Blueprint you can quickly create.
Number of Blueprints: 3
Input: Gamepad, Keyboard, Mouse
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows 64 bits
Supported Target Build Platforms: Windows 64 bits
Documentation: See Above
Important/Additional Notes: The helicopter model depicted in the template is purely fictional

 

Поиск по форуму

Данный сайт использует cookie. Вы должны принять их для продолжения использования. Узнать больше....